Monday, January 18, 2016

Day 28 / 18. January 2016

Heute Blog done by kids -:)
 
Hallo zämä hüt hei mir wider mau ä Wanderig gmacht, mir Chinder hei aui üsi Longbords mitgno. Mir hei scho gmeint diä Wanderig nimmt niä äs Ändi. Hüt isches zimläch chaut gsi "15°"  u äs het gluftet aprobo i derä fordärä Nacht hei mir vier Tornadowarnigä übercho: " Tornado Warning in thIs area tilL 3:30 AM EST. Take shelter now. Check local media. -NWS" ungefähr 1 Meile widär (1.6 Kilometer) isch ä Tornado a üsäm Hus verbi.
 
 
 
 
 

Die pinkä Pünkt bedüdä das dört ä Tornado isch gsi. Mir si dört i denä wisä Kreisä der blau Punkt, u die schwarzä Liniä bedüdä das dert der Tornado dürä isch.

 
Der Tornado isch zmitz über das Hus " Da seitmä im Hus isch mä sicher"

Hiä no ä churzä, aktuelä Zitigsusschnit.

Tampa (dpa) - Tornado-Stürme haben in Florida schwere Schäden angerichtet und zwei Menschen getötet. Die Stürme fegten mit Geschwindigkeiten von bis zu 200 Kilometer pro Stunde über den US-Bundesstaat. Viele Häuser wurden vollkommen zerstört. Ein Ehepaar wurde in seinem Mobilheim getötet; ein Sohn und vier Enkel wurden verletzt. 17 000 Haushalte waren ohne Strom, weil der Sturm Leitungen gekappt hatte.
 
Tschüss zämä u bsüächät der Blog flissig.

No comments:

Post a Comment

Hier kannst du deinen Kommentar abgeben :)